Organizacija rada škole u školskoj godini 2020./2021. u vrijeme proglašenja pandemije Covid-19 virusa (nastale prema 1. Uputama za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. od 24. kolovoza 2020., 2. Modelima i preporukama za provedbu nastave u 2020./2021. (29. 8. 2020.) )
Model odgojno-obrazovnog rada
Srednja škola Obrovac nastavnu godinu započinje provođenjem Modela A nastave, tj. odgojno-obrazovni rad se u potpunosti izvodi u školi.
U slučaju pogoršanja epidemiološke situacije, a u dogovoru s nadležnim epidemiologom, osnivačem i nadležnim ministarstvom (MZO), škola će prijeći na Model B (mješoviti oblik nastave – dio u školi dio na daljinu) ili Model C (nastava na daljinu). Modeli B i C nalaze se u Dodatku 1 ovog dokumenta.
Organizacija rada
Škola će raditi u jednoj smjeni. Nastavni sat traje 45 minuta.
Nastava počinje prvim satom u 8:15 a završava sedmim satom u 14:15. Veliki odmor je iza trećeg sata
10:40 – 11:00
Ponašanje učenika i djelatnika u prostoru škole
Učenici i djelatnici dolaze u školu sa zaštitnim maskama, te se moraju pridržavati fizičke distance od 2m.
Školska ulazna vrata bit će otvorena. Učenici ulaze u školu jedan po jedan, s maskama na licu.
Djelatnici dolaze pojedinačno.
U hodniku će biti dva mjesta za dezinfekciju, te svaki učenik i djelatnik mora dezinficirati ruke.
Učenici ulaze u svoju učionicu i sjedaju u klupe uz obvezno poštivanje distance od 2 m. Učenici nisu obvezni nositi maske, ali to mogu učiniti ako žele.
Za učenike koji spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, o čemu nadležni liječnik izdaje potvrdu, kao i za učenike koji su odsutni iz škole jer su COVID pozitivni i koji su u samoizolaciji, nastava se organizira kao nastava na daljinu.
Budući da učionice nemaju umivaonike, na ulazu u svaku učionicu nalazi se dezinfekcijsko sredstvo za ruke.
Učenici borave u istoj učionici cijeli nastavni dan, osim u slučaju informatike,tjelesne i zdravstvene kulture te etike. Učionice u koje dolaze su slobodne i nakon nastave se učenici vraćaju u svoju učionicu, a učionica gdje su boravili se provjetrava idezinficira.
Nakon što nastavnik napusti učionicu, za vrijeme malog odmora, zabranjeno je izlaženje na hodnik.
Molimo učenike da se u kratkom periodu prilikom zamjene nastavnika obavezno pridržavaju distance od 2 m.
Odlazak u toalet dozvoljen je uz dozvolu predmetnog nastavnika tijekom sata ili dežurnog nastavnika tijekom malog i velikog odmora.
Prilikom dolaska u toalet, učenici i djelatnici moraju poštivati dozvoljeni broj osoba koje se nalaze u wc-u. Maksimalan broj je istaknut na ulaznim vratima toaleta. Ostali moraju čekati u hodniku uz obaveznu masku i distancu od 2 m.
Učenici putnici ulaze u školu čim dođu pred školu uz iste mjere koje su gore navedene i idu u svoje učionice.
Na školskom hodniku istovremeno može biti samo jedan razred u minimalno potrebnom vremenu za prolazak.
Prije ulaska u školu, učenici mogu biti samo u grupi učenika iz svog razreda, poštujući fizičku distancu od 2 metra.
Za vrijeme svakog boravka na hodniku i u WC-u učenici i djelatnici moraju nositi maske.
Obavezno je pranje ruku tekućim sapunom prije napuštanja toaleta.
Preko velikog odmora učenici izlaze iz škole, uz pratnju dežurnog nastavnika. U slučaju lošeg vremena, veliki odmor se provodi u učionicama, uz otvorena vrata, poštujući fizičku distancu od 2 metra.
Za vrijeme velikog odmora škola se provjetrava i dezinficira.
Ulazak u školu nakon završetka velikog odmora je također jedan po jedan, uz pridržavanje distance i dezinfekciju ruku na ulasku u školu.
Odlazak u sportsku dvoranu na satove TZK je sljedeći: ispred dvorane će učenike čekati prof.TZK, te će učenici dalje odrađivati nastavu prema rasporedu i režimu rada u sportskoj dvorani.
Dodatna nastava i izvannastavne aktivnosti će se odvijati prema dogovoru s predmetnim nastavnikom. U slučaju da na dodatnu nastavu ili izvannastavne aktivnosti dolaze učenici iz različitih razrednih odjeljenja, samo će jedno odjeljenje imati nastavu uživo, a ostali će je imati online (MS Teams).
Evidencija prisustva za učenike se odvija u razredu svaki nastavni sat putem e-dnevnika.
Evidencija za nastavnike se odvija upisivanjem ulaska i izlaska u bilježnicu na ulazu u školu.
Neovlašteno osoblje (roditelji, poštari, dostavljači…) ulaze u školu samo ukoliko je nužno. Ako ne postoji nužna potreba, uz prethodnu telefonsku najavu, s njima se komunikacija odvija na vratima škole, telefonom ili elektronički.
Maksimalan broj osoba u zajedničkim prostorijama:
- WC ženski 2+1 osoba
- WC muški 3 osobe
- Zbornica 5 osoba
- Knjižnica 1 korisnik (obvezna maska)
- Uredi tajnice te ravnatelja i psihologinje po 1 osoba koja ne radi u uredu (obvezna maska)
Djelatnici zaduženi za praćenje i vođenje evidencije:
- Evidencija učenika – predmetni nastavnik
- Evidencija djelatnika – dežurni nastavnik
- Evidencija korištenja WC-a – spremačica, tajnik/ravnatelj/psihologinja
- Dezinfekcija – spremačica