Novosti

Organizacija rada škole u školskoj godini 2020./2021.

Organizacija rada škole u školskoj godini 2020./2021. u vrijeme proglašenja pandemije Covid-19 virusa (nastale prema 1. Uputama za sprječavanje i suzbijanje epidemije COVID-19 vezano za rad predškolskih ustanova, osnovnih i srednjih škola u školskoj godini 2020./2021. od 24. kolovoza 2020., 2. Modelima i preporukama za provedbu nastave u 2020./2021. (29. 8. 2020.) )

 

Model odgojno-obrazovnog rada

Srednja škola Obrovac nastavnu godinu započinje provođenjem Modela A nastave, tj. odgojno-obrazovni rad se u potpunosti izvodi u školi.

U slučaju pogoršanja epidemiološke situacije, a u dogovoru s nadležnim epidemiologom, osnivačem i nadležnim ministarstvom (MZO), škola će prijeći na Model B (mješoviti oblik nastave – dio u školi dio na daljinu) ili Model C (nastava na daljinu). Modeli B i C nalaze se u Dodatku 1 ovog dokumenta.

 

Organizacija rada

Škola će raditi u jednoj smjeni. Nastavni sat traje 45 minuta.

Nastava počinje prvim satom u 8:15 a završava sedmim satom u 14:15. Veliki odmor je iza trećeg sata

10:40 – 11:00

 

Ponašanje učenika i djelatnika u prostoru škole

Učenici i djelatnici dolaze u školu sa zaštitnim maskama, te se moraju pridržavati fizičke distance od 2m.

Školska ulazna vrata bit će otvorena. Učenici ulaze u školu jedan po jedan, s maskama na licu.

Djelatnici dolaze pojedinačno.

U hodniku će biti dva mjesta za dezinfekciju, te svaki učenik i djelatnik mora dezinficirati ruke.

Učenici ulaze u svoju učionicu i sjedaju u klupe uz obvezno poštivanje distance od 2 m. Učenici nisu obvezni nositi maske, ali to mogu učiniti ako žele.

Za učenike koji spadaju u izrazito vulnerabilnu skupinu, o čemu nadležni liječnik izdaje potvrdu, kao i za učenike koji su odsutni iz škole jer su COVID pozitivni i koji su u samoizolaciji, nastava se organizira kao nastava na daljinu.

Budući da učionice nemaju umivaonike, na ulazu u svaku učionicu nalazi se dezinfekcijsko sredstvo za ruke.

Učenici borave u istoj učionici cijeli nastavni dan, osim u slučaju informatike,tjelesne i zdravstvene kulture te etike. Učionice u koje dolaze su slobodne i nakon nastave se učenici vraćaju u svoju učionicu, a učionica gdje su boravili se provjetrava idezinficira.

Nakon što nastavnik napusti učionicu, za vrijeme malog odmora, zabranjeno je izlaženje na hodnik.

Molimo učenike da se u kratkom periodu prilikom zamjene nastavnika obavezno pridržavaju distance od 2 m.

Odlazak u toalet dozvoljen je uz dozvolu predmetnog nastavnika tijekom sata ili dežurnog nastavnika tijekom malog i velikog odmora.

Prilikom dolaska u toalet, učenici i djelatnici moraju poštivati dozvoljeni  broj osoba koje se nalaze u wc-u. Maksimalan broj je istaknut na ulaznim vratima toaleta. Ostali moraju čekati u hodniku uz obaveznu masku i distancu od 2 m.

Učenici putnici ulaze u školu čim dođu pred školu uz iste mjere koje su gore navedene i idu u svoje učionice.

Na školskom hodniku istovremeno može biti samo jedan razred u minimalno potrebnom vremenu za prolazak.

Prije ulaska u školu, učenici mogu biti samo u grupi učenika iz svog razreda, poštujući fizičku distancu od 2 metra.

Za vrijeme svakog boravka na hodniku i u WC-u učenici i djelatnici moraju nositi maske.

Obavezno je pranje ruku tekućim sapunom prije napuštanja toaleta.

Preko velikog odmora  učenici izlaze iz škole, uz pratnju dežurnog nastavnika. U slučaju lošeg vremena, veliki odmor se provodi u učionicama, uz otvorena vrata, poštujući fizičku distancu od 2 metra.

Za vrijeme velikog odmora škola se provjetrava i dezinficira.

Ulazak u školu nakon završetka velikog odmora je također jedan po jedan, uz pridržavanje distance i dezinfekciju ruku na ulasku u školu.

Odlazak u sportsku dvoranu na satove TZK je sljedeći: ispred dvorane će učenike čekati prof.TZK, te će učenici dalje odrađivati nastavu prema rasporedu i režimu rada u sportskoj dvorani.

Dodatna nastava i izvannastavne aktivnosti će se odvijati prema dogovoru s predmetnim nastavnikom. U slučaju da na dodatnu nastavu ili izvannastavne aktivnosti dolaze učenici iz različitih razrednih odjeljenja, samo će jedno odjeljenje imati nastavu uživo, a ostali će je imati online (MS Teams).

Evidencija prisustva za učenike se odvija u razredu svaki nastavni sat putem e-dnevnika.

Evidencija za nastavnike se odvija upisivanjem ulaska i izlaska u bilježnicu na ulazu u školu.

Neovlašteno osoblje (roditelji, poštari, dostavljači…) ulaze u školu samo ukoliko je nužno. Ako ne postoji nužna potreba, uz prethodnu telefonsku najavu, s njima se komunikacija odvija na vratima škole, telefonom ili elektronički.

Maksimalan broj osoba u zajedničkim prostorijama:

  • WC ženski 2+1 osoba
  • WC muški 3 osobe
  • Zbornica 5 osoba
  • Knjižnica 1 korisnik (obvezna maska)
  • Uredi tajnice te ravnatelja i psihologinje  po 1 osoba koja ne radi u uredu  (obvezna maska)

Djelatnici zaduženi za praćenje i vođenje evidencije:

  • Evidencija učenika – predmetni nastavnik
  • Evidencija djelatnika – dežurni nastavnik
  • Evidencija korištenja WC-a – spremačica, tajnik/ravnatelj/psihologinja
  • Dezinfekcija – spremačica

Related posts

GRAD OBROVAC DRUGU GODINU ZA REDOM KUPIO KNJIGE ZA UČENIKE SREDNJE ŠKOLE OBROVAC

Matej Kolesarić

Predstavite svoju i upoznajte druge škole

Marta Bašić

Dan sjećanja – Vukovar i Škabrnja

Jure Šoša